Atmel STK500

Hej NG.

Efter en uges tid på hylden uden strøm på, blev mit Atmel STK500 først
enormt langsomt til at downloade hexfiler til target-contrrolleren, for
herefter helt at være holdt op med at downloade i det hele taget.

Strømforsyningen er kontrolleret -ok
Serielforbindelsen er kontrolleret -ok (og i atmel studio kan boardets
indstillinger læses og ændres)

Når tingene går i stå lyser statusled konstant orange og PB5-PB7 er konatant
høje

Firmwaren er opgraderet til 2.0 for et stykke tid siden og alt har været
normalt herefter, indtil nu

Håber på at nogle har gode ideer?

På forhånd tak
MAJ

Re: Atmel STK500

Prøv lige at flashe firmwaren over igen, jeg mener jeg har haft et lignende
problem der gik væk ved flashning.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Atmel STK500
Okay... Lyder spændende.

Når jeg tænker tilbage har boardet undladt at resette target-controlleren
ved power-on. Også noget der kunne tyde på fejl i firmwaren måske?

Hvordan med omflashning? Hvordan foreslår du jeg gør dette?

lignende

Re: Atmel STK500

Hmm, det ved jeg ikke. Men jeg mener da boardet holder reset lav når der
ikke er strøm på.

Bare på samme måde som når man opgradere boardet.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Atmel STK500
Hvordan med omflashning? Hvordan foreslår du jeg gør dette?
Til orientering:
I mappen C:\Programmer\Atmel\AVR Tools\STK500 ligger opgraderingsprogrammet
"Upgrade" der downloader firmwaren til STK500. Dette løste mit problem som
Ulrik sagde det ville

Tak for hjælpen

Site Timeline