Atmel skt500, AT90S2313, BeoIR-modtager

Hejsa..

Jeg vil gerne bygge et B&O ir-modtager til computeren.
På gutwenger.com findes en god beskrivelse til bygning af denne.

Jeg har på denne side programmeret min AT90S2313 med programmet fra siden.
Men jeg kan ikke læse koden til denne da den kunne findes som hex:
http://www.8ung.at/gutwenger/technik/beo2pc1.hex

Kan I fortælle mig hvordan jeg kan lave en test optilling for dette systemet
inden jeg putter det på et print. Jeg kan ikke selv finde ud af det da jeg
ikke kan se hvilke ind og udgange der bruges til hvad? her er et diagram
over systemet:
http://www.8ung.at/gutwenger/picture/beo2pc1.jpg

Kan man godt modtage over RSmed skt500 kittet? har kun selv prøvet at sende
til microcontrolleren.

Håber virkelig der er nogen der vil hjælpe mig, da jeg har brugt lang tid på
dette projekt..

/Søren

Re: Atmel skt500, AT90S2313, BeoIR-modtager
hejsa...

kan ikke lige se hvad  det er du har af problemer ??? der er et diagram,
og en hex-fil til den tilhørende micro ....

hvad er det du vil vide ?? teste???

har du modtageren ???

/F

Re: Atmel skt500, AT90S2313, BeoIR-modtager
Jeg vil gerne vide hvilke indgang jeg kan sætte min Ir-modtager på, og
hvilken udgang jeg skal forbinde til RS232 porten..

/Søren

Re: Atmel skt500, AT90S2313, BeoIR-modtager
Altså på mit skt500 board.
/Søren

Re: Atmel skt500, AT90S2313, BeoIR-modtager
hej søren

har du den b&o modtage de skriver om ??
jeg tror der er det de fire pins på diagrammet er til
ja du kan godt både sende om modtage over stk 500 kitet hvis du forbinder
det rigtigt

vh. lars

Re: Atmel skt500, AT90S2313, BeoIR-modtager

Bruger en alm. nu men skulle få den i næste uge.

Ja, har selv fået bikset et testprogram sammen der kan sende og modtage til
til og fra computeren.

Ved du hvor der findes nogle guides til at komme rigtig igang med at
programmere microproccesorer?

Site Timeline