Atmel skt500, AT90S2313, BeoIR-modtager

Hejsa..

Jeg vil gerne bygge et B&O ir-modtager til computeren. På gutwenger.com findes en god beskrivelse til bygning af denne.

Jeg har på denne side programmeret min AT90S2313 med programmet fra siden. Men jeg kan ikke læse koden til denne da den kunne findes som hex:

Kan I fortælle mig hvordan jeg kan lave en test optilling for dette systemet inden jeg putter det på et print. Jeg kan ikke selv finde ud af det da jeg ikke kan se hvilke ind og udgange der bruges til hvad? her er et diagram over systemet:

Kan man godt modtage over RSmed skt500 kittet? har kun selv prøvet at sende til microcontrolleren.

Håber virkelig der er nogen der vil hjælpe mig, da jeg har brugt lang tid på dette projekt..

/Søren

Reply to
søren olesen

hejsa...

kan ikke lige se hvad det er du har af problemer ??? der er et diagram, og en hex-fil til den tilhørende micro ....

hvad er det du vil vide ?? teste???

har du modtageren ???

/F

Reply to
Finn Bindeballe

Jeg vil gerne vide hvilke indgang jeg kan sætte min Ir-modtager på, og hvilken udgang jeg skal forbinde til RS232 porten..

/Søren

Reply to
søren olesen

Altså på mit skt500 board. /Søren

Reply to
søren olesen

hej søren

har du den b&o modtage de skriver om ?? jeg tror der er det de fire pins på diagrammet er til ja du kan godt både sende om modtage over stk 500 kitet hvis du forbinder det rigtigt

vh. lars

"søren olesen" skrev i en meddelelse news:42a983fa$0$18639$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
lars madsen

Bruger en alm. nu men skulle få den i næste uge.

Ja, har selv fået bikset et testprogram sammen der kan sende og modtage til til og fra computeren.

Ved du hvor der findes nogle guides til at komme rigtig igang med at programmere microproccesorer?

Reply to
SO