ATMEL begynder eksemple

Går der noget galt? Er det ikke bare en information om at du skal have den nyeste version af AVR studio?

Debuggeren bruges når du tester software på PC'en, uden at downloade den til MPU'en (Med noget specielt hardware kan den også testes i MPU'en). Der vil du så kunne udføre en linie af koden af gangen.

Jeg har ikke prøvet det med CodeVision, men det kan godt være jeg lige checker det en af dagene, jeg er lidt nysgerrig efter hvordan CodeVision virker.

Reply to
HKJ

Hej HKJ

"HKJ" skrev i en meddelelse news:cvne53$1sab$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...