atmel avr studio 4 og stk200

Jeg har nys installeret avr studio 4.12 og hentet mit gamle stk200 frem fra
glemslen.
Studio ser lækker ud i den nye udgave, men har de i farten glemt support for
den programmer (lpt med dongle) der er med stk200?
Jeg kan ingen steder finde stk200, og når jeg vælger andre ting, så er det
tilsyneladende kun til serielporten og virker naturligvis ikke.

Min stk200 virker med codevision, men jeg har kun en gammel udgave af
codevision og gider ikke bruge den nu.

Re: atmel avr studio 4 og stk200

Det var vist heller ikke med i den tidligere udgave, ser jeg nu.
Nå, prøver pony programmer istedet. Det er næsten lige så nemt.

Re: atmel avr studio 4 og stk200

Ellers prøv AvrDude

Carsten

Site Timeline