Atmel - AVR Hvordan programers ISP med Serielt Iink (Olimex) og AVR-Studio4/ponyprog

Jeg har igennem OLIMEX købt:
udviklingsboard http://www.olimex.com/dev/avr-p40b-8535.html
og et serielt link http://www.olimex.com/dev/avr-pg1b.html

Kombinationen skulle virke sammen med AVR studio4 eller ponyprog.
Men det er ikke bare lige til

Er der nogen der kan hjæpe mig med at slå et hul igennem?

mangler jeg drivere, programmer, eller andet Jeg har et STK 500, men det
er et skrummel at tumle rundt med og jeg ville gerne undgå at hive kredse
ind og ud af sokler

Venlig Hilsen

Steen Heide

Re: Atmel - AVR Hvordan programers ISP med Serielt Iink (Olimex) og AVR-Studio4/ponyprog

Næææh, hvis du prøver med AVR Studio, så kan jeg godt forstå det. Den
kan ikke bruge ovenstående til noget.
Med Ponyprog skulle der være væsentligt større chance for at få det
til at virke. Hvorledes har du konfigureret Ponyprog for at forsøge at
få den til at virke?

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen