Atmel 89C2051

Hejsa

Er der nogle der ved om det er muligt at finde subject i ikke SMD udgaver
idag ?

Jacob

Re: Atmel 89C2051

Har du kigget på Atmel's side?

Du kan så vidt jeg kan se stadig købe dem hos Farnell, så længe lager haves.

Mvh
Gert K.

Re: Atmel 89C2051

Hej....
prøv at se her..
http://www.koz.dk/product.asp?product10%33&sub10%9&page=1
M.v.h Claus

Re: Atmel 89C2051
Jeg har nogle stykker til at ligge (i århus)

Mvh
   Jan

Re: Atmel 89C2051
P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar

Jeg har sendt dig en mail.

Jacob

Re: Atmel 89C2051

el-supply har dem til 15 kr/stk (DIP koster 14/stk) + moms

Brian

Re: Atmel 89C2051

Hov, det er 4051, men det er jo ligemeget om du har 4K flash hvis du
alligevel kun skal bruge 2K

Brian

Re: Atmel 89C2051

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar

Mange tak for hjælpen :)

Jacob

Site Timeline