ATMega128 billigst

Hej ng,
Hvor kan man købe ATMega128 (evt. andre MPUer fra Atmel) billigt? Folk fra
Kina sælger dem billigt, men det er ikke at stole på :) Og så kommer der jo
told og afgifter osv.

Re: ATMega128 billigst
Ebay

Re: ATMega128 billigst

Ja der er fuskere i Kina, ligesom i alle andre lande, det betyder dog
ikke at der ikke er mange gode sælgere der.

Har både importeret privat og erhvervsmæssigt fra Kina og endnu aldrig
blevet snydt.

Men ja ebay fra en EU kilde med mange stemmer og en ikke nyoprettet
bruger ville være en mulighed.

/Jan

Re: ATMega128 billigst

Jeg vil helst undgå at handle  fra et ikke-eu-land pga afgifter, for jeg har
et par gange købe billigt, men det endte med at blive et dyrt sag. Jeg
tænkte, nogen måske kender et godt sted at handle, f.eks i Tyskland...

/Flemming

Re: ATMega128 billigst

Okay? vil du fortælle lidt mere som sagerne. Jeg har flere gang købt
gennem ebay i kina, og det har aldrig kostet andet end varens pris og fragt!

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: ATMega128 billigst

Ikke alt bliver tjekket, og der er bagatel grænser, og nogle sælgere
ligger en lidt kreativ faktura med så pakken er under denne grænsen.

Jeg blev bedt om at betale 24kr i told/moms for min sidste privat pakke
fra kina (og det var ikke den faktiske pris :))

/Jan

Site Timeline