Atmega128

Hey

Nogle der ved hvad muligheder der findes for debugging nede i kredsen, ved
der findes noget J-tag, men kan man selv bygge sådan et interface.. evt
tegninger ?

er der ellers andre metoder, har et upload kabel til i2c porten.. men kan
der debugges med det ?

Julehilsner

Kasper

Re: Atmega128
On Wed, 10 Dec 2003 17:08:03 +0100, "Kasper"

Jeg har set noget i den retning på et tidspunkt.
Jeg tror den blev kaldt noget med Open-ICE eller Boot-ICE, men jeg kan
ikke lige huske hvor det var jeg så den henne.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen

Re: Atmega128

Det var bootice... har fundet det for lidt tid siden..... meget cool

man laver en board, ligger en fake firmware i den.. (tror jeg)

så lader man AVRstudio som sikkert er blevet ændret noget i, i version 4.x
opdatere sit interface, så har man samme software som atmels orginale....
skal have det prøvet soon
men det er bare med en m163, har ikke lige sådan en fyr i 40 pins dip, men
skolen må have bestilt. ((:

men det ser meget lovende ud og har set feedback fra andre der siger det
virker...

Kasper

Re: Atmega128

Her måske?

http://www.avr1.org/pavr/pavr.html

eller her:

http://www.openavr.org /

- Lars

Re: Atmega128

Kan ikke finde noget der der kan bruges til m128.. den pavr står der den
ikke kan køre på de fleste atmega..... og på open avr kan jeg kun finde
links til sider der ikke er der mere.....

men den her rocks : http://www.case2000.com/JtagIce/bootice.html

Kasper

Re: Atmega128
Hej Kasper,

Prøv at taste (eller kopiere) de fulde URL'er ind i The WayBack Machine på
<URL:http://www.archive.org/
Så dukker der nok noget op :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Hey

hmm narhh.. men brugte heller ikke meget tid...

har bestilt uC til noget andet som jeg har sourcen og det hele til, så hvis
ikke det virker i næste uge må jeg jo lede videre.. men det virker meget
realt det jeg har fundet ((:

Kasper

Site Timeline