AT91RM9200....hvor?!

Jeg er ved at blive desperat, jeg leder efter Atmels AT91RM9200 ARM
processor. Men jeg kan simpelthen ikke finde nogen der er interesseret i at
sælge den til mig.

Nogen gode ideer?

Jeg har prøvet:
- Farnell
- RS-components
- ACTE
- Århus Radiolager
- Arrow DK

Når jeg siger at de ikke er interesseret er fordi jeg mindst skal købe
126stk eller noget i den stil...og med en stykpris på over 150kr er det
liiiige i overkanten. Jeg var nærmere interesseret i at købe 2-3 stykker og
helst uden et ekspeditionsgebyr på 600kr(som f.eks. hos arrow!)...

Kan man virkelig ikke få samples ved Atmel eller hvad er jeres erfarringer?

På forhånd tak for hjælpen!

MVH
  Thomas

Re: AT91RM9200....hvor?!

www.digikey.com har den til 27,63$ , men ved ikke hvad post etc vil blive , der
kommer nok også 25% i moms

Carsten

Re: AT91RM9200....hvor?!

at
, der kommer nok også 25% i moms

Ser jo lovende ud!

Har nogen handlet med digikey?
Hvad er deres leveringstid?
Skal man bøvle med "eksport erklæringer" eller hvad de nu hedder?

MVH
  Thomas

Re: AT91RM9200....hvor?!
Hej,