AT90USB646 med AVR Starterkit STK-500

IngeniF8%rhF8%jskolen i C5%rhus har en teknisk boglade hvor alle kan kF8%be=
 et
AVR starterkit til 360 kr : STK-500. DesvE6%rre er det ved at vE6%re en
lidt gammel sag der krE6%ver en masse udvidelseskort til de nye AVR
processorer. Mit spF8%rgsmE5%l er nu: kan jeg overhovedet anvende STK-500
til AVR USB processoren : AT90USB646. ??
Eller skal jeg bare finde en anden (og dyrere ) leverandF8%r og gE5%
efter : ATSTK525 ???
Jeg stE5%r og skal igang med et medicoteknisk projekt (blodtryks/puls/
EKG mE5%ling) hvor jeg overvejer at anvende en AVR processor som
AT90USB646 dels fordi AVR processorer er hurtige mens mest fordi det
er den optimale mE5%de at fE5% USB interface pE5%. De fE5% 8051 kerne
processorer der har USB interface forekommer mig at vE6%re meget dyre
ligesom debug er besvE6%rligt. SE5% derfor AVR.

Re: AT90USB646 med AVR Starterkit STK-500
Nej STK500 understøtter ikke direkte AT90USB646, kun via STK525 adapter
som du selv nævner. Så ja hvis du vil bruge AT90USB646 skal du have fat
i en STK525 adapter (som også kan bruges standalone).

/Mads

Site Timeline