Astec modulstrømforsyning

Hej gutter

Er der nogen af jer der har diagrammer liggende over Astec
strømforsyninger? Jeg har en MP8 modulforsyning stående som har brændt
den lille primærsikring (ikke den store 20A netsikring), men jeg kan
ikke se hvad størrelsen er på denne (mangler, plus det står ikke på
printet).

Samtidigt kunne jeg også godt tænke mig overblik over strømforsyningen.
Det er selve "primæren" jeg skal bruge diagram over, de tre
indstiksmoduler (to stk. 7.5V 36A og en 24V 15A) fejler vist intet.

Håber nogen kan hjælpe her i påsken.

PS: Et link til et sted hvor den kan købes kunne også komme på tale.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline