ASM kode til PIC - Page 2

Re: ASM kode til PIC

Det vil jeg jo selvfølgelig ikke.

Mvh KS

Re: ASM kode til PIC
Jeg kom til at tænke på hvad der vil ske, hvis W
(fejlagtigt) indeholder en værdi STØRRE end det
antal retlw'er der findes ....

Det bør jeg vel sikre mig - eller hva' ?

Mvh KS

Re: ASM kode til PIC

Jeg plejer at sikre mig.
Sørg for at du har 4, 8 eller 16 retw og brug så en and instruktion til at
maske bit af.
Hvis det drejer sig om større tabeller, så er en compare nok bedre.

Re: ASM kode til PIC
Det må jeg hellere få gjort - tak for det !

Mvh KS

Re: ASM kode til PIC

Nu tror jeg problemet er fundet !

Hvis interruptet kommer under udførelse af koden
for TestNulSt går det helt galt - det er problemet !

Mvh KS

Re: ASM kode til PIC
OG min styring af BANKS før, under og efter interruptet
er bare non existent !

Mvh KS

Site Timeline