ARM7 Eval board til billige penge

Hej,

Vil lige smide dette link til et fint eval board...
http://www.st.com/stonline/products/literature/bd/13942.pdf

Den lille koster 300 og den store 530 (+moms ved farnell)

Den store har touch screen etc..., et board med de muligheder plejer at være
meget dyere...

Der er onboard debug mulighed op til vidst 32kb, og færdigt API til meget af
det :)

Jeg håber jeg snart får min, af den store, har en lille liggende her, men
den er ikke så sjov som den store...

Kasper

Re: ARM7 Eval board til billige penge

Ok det ser da lovende ud, jeg har osse et projekt hvor jeg kunne bruge
sE5%dan een , men jeg her ikke meget erfaring med at kode :-\

Re: ARM7 Eval board til billige penge

ved du hvor mange in-udgange der er i det-der 20 pins stik ??

http://www.stm32circle.com/resources/download.php?Primer2_Extension_Mechanical.PDF
http://www.stm32circle.com/resources/download.php?schema_stm32_primer2_1_2.PDF

Kasper

Re: ARM7 Eval board til billige penge

http://www.stm32circle.com/resources/download.php?Primer2_Extension_Mechanical.PDF

Begge svarer: "Hotlinking is prohibited."

Bo //

Re: ARM7 Eval board til billige penge

http://www.stm32circle.com/resources/download.php?Primer2_Extension_Mechanical.PDF

Jeg ved ikke om man skal være regisreret.. men ellers ligger de derinde...

Kasper

Site Timeline