Anti-Reflekterende Folie til TFT Display

Jeg prøver at poste mit spørgsmål her da jeg nok til mene chancerne er
størst for der er en her der kan hjælpe mig med mit problem.

Jeg mangler noget Anti-Reflekterende folie jeg kan sætte på min TFT Touch
Screen i bilen. For nu begynder det efterhånden at genere mig at bare der er
det mindste sol lys er det utrolig svært at se hvad der står på skærmen.
Så er der nogen der ved hvor sådan noget folie kan købes ?

Jeg har prøvet at søge længe på nettet og kan kun finde et tysk firma der
sælger det men de har dem kun i små stykker til en PDA skærm hvilket jeg
ikke kan bruge da min skærm er den 9" 16/9 format.

Så håber der er nogle her der kan hjælpe så jeg også vil kunne få fuld glæde
af mit Medie Center i sollys.

Re: Anti-Reflekterende Folie til TFT Display

Hmmm, lyder som om du er pE5% vej ud i noget der kun "findes pE5%
film" :o)
Du mener der burde findes noget, du kan sE6%tte foran et spejl, sE5% dette
bliver gennemsigtigt?
Jeg forstE5%r ikke helt, mE5%ske er jeg den eneste.

Mvh
Thomas

Re: Anti-Reflekterende Folie til TFT Display

Men mE5%ske er der hE5%b, hvis du kan skilde din TFT ad. Kig evt. pE5%
fF8%lgende:

http://www.flatvision.co.uk/products/solar/transflective.php

/Thomas

Re: Anti-Reflekterende Folie til TFT Display

Du kunne mE5%ske ogsE5% bruge denne:
http://www.ergoindemand.com/Filter_for_LCDs.htm
Men ved direkte sollys, sE5% er du nok pE5% herrens mark.

/Thomas

Re: Anti-Reflekterende Folie til TFT Display

Hmmm, lyder som om du er på vej ud i noget der kun "findes på
film" :o)

Nej er nu ikke noget der kun findes på film.
Ved at sådan noget folie findes, plus det også findes som en Cating til div
overflader. Hvor jeg så bare har frug for det som en folie til at kunne
klistre på mit display.
Og skal ikke gøre noget usynligt. bare forhindre genskind af sollys.

Du mener der burde findes noget, du kan sætte foran et spejl, så dette
bliver gennemsigtigt?
Jeg forstår ikke helt, måske er jeg den eneste.

Mvh
Thomas

Re: Anti-Reflekterende Folie til TFT Display

Mon noget transparent mat selvklæbende folie kunne løse problemet?

Måske det skiltefabrikanter kalder applikationstape?

--
mvh Uffe

Re: Anti-Reflekterende Folie til TFT Display

3M laver flere film til formålet - jeg har lige bestilt noget fra
www.pda-protektor.com

Det er ikke billigt og det er dyrt i porto da det vist sendes fra tyskland -
men hvis det er det der skal til så er det måske prisen ...

Re: Anti-Reflekterende Folie til TFT Display
Jamen det er jo lige netop de folier jeg engang var faldet over, så siger
ihverfald mange tak for hjælpen.