Anti-reflekterende folie til LCD Skærm

Ja efter som jeg ikke lieg kan finde nogle gruppe at placere dette emne i,
prøver jeg her.

Jeg vil høre om der er nogen der findes nogen form for Anti-reflekterende
folie man kan sætte på en LCD skærm ?
For har i bilen en 7" LCD skærm som jeg er god træt af kan blænde en helt
vildt hvis solen kommer rigtigt ind på den. Så ville være lækkert hvis jeg
kunne forminskes eller noget.

Så er der nogen der ved om sådan noget findes og evt hvor det kan købes.

Og om det også evt vil virke på en Touch Screen ?

Re: Anti-reflekterende folie til LCD Skærm

news:dk.edb.hardware.skaerm ?