antennestik på Denon receiver

Jeg troede at en antennestik var et antennestik men nej.. Det antennestik
der sidder bagpå min Denon 2803 receiver er ikke helt som dem jeg kender.
Den "centerpind" i (han)stikket er noget tyndere end et "normalt" antenne
stik. Hvor kan jeg få disse stik og hvad hedder de?

Re: antennestik på Denon receiver

Har du evt. mulighed for at taget et nærbillede af stikket og sende det til
dk.binaer ?

der kan altså ikke komme et normalt antennestik ind i recieveren? eller kan det
komme ind, men giver ikke ordenlig
kontakt?

måske kunne det være han- F- connecter.. men det burde være hunstik hvis det
skulle være noget...

Re: antennestik på Denon receiver

det skulle være noget...

Som jeg ser det på et billede i denne brochure
http://www.usa.denon.com/catalog/pdfs/AVR2803%20Lit%20Sheet.pdf

Ja så er det en F connector, og de kan vel fåes i både supermarkeder og
hos diverse radio/tv forhandlere.

Mvh Max

Re: antennestik på Denon receiver

ja og det er et hun-stik.. så det er jo godtnok.. men om det kan fås i
supermarkeder, er nu nok ikke lige så
sansynligt... der fås nok nogle til at skrue på kablet.. men det kan man ligesom
ikke bruger til bløde kabler.. og jeg
har ikke lige set nogle kabler med f-.stik i den ene ende, og han-antenne i den
anden ende... Så det er nok at købe en
stumt alm. kabel, skrue antennestik på i den ene ende, og f-connecter i den
anden til radioen

Re: antennestik på Denon receiver
anden til radioen

hvis det er interresse er jeg produktiv i øjenstående løsning ;-) så det kan jeg
da godt lave og sende hvis det skulle
være.

Re: antennestik på Denon receiver
Du kan også tage ind til HI FI klubben, de har styr på Denon.  Mvh Michael

Re: antennestik på Denon receiver

.... og så betale 599,- for et antennekabel ;-)

Re: antennestik på Denon receiver
F-stik lyder sandsynligt, jeg troede bare at F-stik kun var med gevind..

Michael

Re: antennestik på Denon receiver

Prøv at kikke på side 10 i din manual, der står hvad stikket hedder.

RTFM

Mvh Max

Re: antennestik på Denon receiver

RTFM aha, og hvad er så lige det?

Re: antennestik på Denon receiver

ok, godt ord igen. "An F-type FM antenna cable plug....." (står på side
6...)

Re: antennestik på Denon receiver
Der findes også nogle push-on varianter i den serie.

/ Hans

Site Timeline