antennestik?

Kan man ikke få en "adaptor" som skifter fra et F-stik til et Coaxstik? og
omvendt?

Bob

Re: antennestik?
Hej Bob

Coaxstik? og

Et F stik er et Coax stik. Så du skal nok beskrive lidt mere præcis hvad
det er du mangler. Skal N connectoren forøvrigt være han eller hun ?

Mvh Max

Re: antennestik?

Jeg har et stik, sådan et her: http://www.el-supply.dk/elpix/50385039.JPG !

Og så har jeg sådan et stik her: http://www.el-supply.dk/elpix/5034.JPG !

Og af ren og skær dovenskab gider jeg ikke pille stikkene af, så jeg tænke
om der muligvis er en "adaptor"!

Re: antennestik?

det tar 2 sek. af dreje det af, men hellere bruge dage på at finde en
adaptor som ikke er gratis????

--
Calle

Re: antennestik?
Hej Bob

http://www.el-supply.dk/elpix/50385039.JPG !
http://www.el-supply.dk/elpix/5034.JPG !
tænke

Det findes der, gå ind på http://www.paraboleksperten.dk og
skriv       f-connektor han      i søgefeltet i øvre venstre hjørne,
så dukker der en op og den koster den formue af 22,00 kr.

Ps: det skal staves præcis som jeg har skrevet.