Antenneinstallation

Jeg har (får i løbet af en måned) tilsluttet TDC kabel for fjernsyn og radio
i min nye lejlighed. Fra det af  TDC leverede indgangsstik har jeg under
gulv forberedt kabel til stjernepunkt (afstand ca.5 m), hvorfra jeg har  4
forgreninger hver på 5-6 m. (3 fjernsyn + 1 radio tilsluttet)

Webspeed regnes taget fra indgangsstikket,- og i første omgang også Webtalk.

Spørgsmål:

1. Hvilken type antenneforstærker skal jeg anvende i stjernepunkt
2. Hvis jeg på et senere tidspunkt vælger at sætte telefonen efter
stjernepunktet - kan forstærkeren klare dette (retur gennem forstærker)

Svar modtages med glæde.

Hilsen Vagn Sørensen

Re: Antenneinstallation

Det ved jeg ikke. Spørg i dk.teknik.tv+video

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Antenneinstallation

spørg TDC ?

Bo //

Re: Antenneinstallation
Hej!

Jeg har for ikke så længe siden spurgt om præcis det samme. Her er hvad
eksperterne skrev tilbage:

<
http://groups.google.dk/group/dk.teknik.tv+video/browse_thread/thread/b632196955a625b4/3773b1ce2ff035e5?lnk=st&q=antenne+schrader+dk.teknik.tv%2Bvideo&rnum=1&hl=da#3773b1ce2ff035e5

Spørgsmålet er så om du er villig til at ofre hvad det koster. En god forstærker
koster f.eks. 1000+ kr og er ikke at finde i Silvan etc...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Antenneinstallation

en god forstærker behøves ikke at koste 1000+ kr...
Det kan sagtens gøres billigere... hvis du er interesseret så gi' lyd fra
dig.

mvh
Rasmus

Re: Antenneinstallation
Hej!

Ja, men jeg har allerede kig på en speciel model. Men ellers tak :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Antenneinstallation

hvilken? :-)