Antenne til Beolit 505 - hvor finder man det?

Jeg skal brugen en antenne til en Beolit 505, hvor i verden finder man
det til en rimelig pris? Er der nogen der ved hvor man kan finde lidt
vejledning i at skifte den, og evt. i hvordan man renser den bedst
muligt?

Cah

Re: Antenne til Beolit 505 - hvor finder man det?
Hej

Måske kan denne side hjælpe dig. Han sælger godtnok kun færdige Beolitter,
men mon ikke også han vil sælge dig en antenne!

http://www.beolit.dk /

Mvh
Wind

Re: Antenne til Beolit 505 - hvor finder man det?

Tak for tippet, men han skal have 380 plus porto, det synes jeg er lige
i overkanten af hvad jeg vil bruge pE5% det.20%

Mange hilsner