Antenne til B&O og Blaupunkt transistorradioer ?

Hej.

Er det stadig muligt at skaffe antenner til gamle transistorradioer ?
Jeg har kigget i Telmo's katalog, men der fandt jeg ikke hvad jeg
søgte.

I øjeblikket mangler jeg til en Blaupunkt Derby 681 (8mm med specielt
beslag) og til en Beolit 707 - Den flade model med skydepotmetre (9mm
med skruehul i bund)

mvh
Jens

Re: Antenne til B&O og Blaupunkt transistorradioer ?
On 18 Sep 2003 00:30:48 -0700, snipped-for-privacy@gmx.de (Jens Peter Jacobsen)

Jeg har et kæmpesortiment. Mail dimensioner (sammenklappet).
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade