Antenne adapter med udgang til Radio TV & Date ??

Jeg så en gang en adapter der sad uden på en almindelig antenne-dåse med
Radio og et TV stik.
Adapteren havde stik til Radio & TV samt et Data stik.
Jeg har nu googlet lidt men kan ikke finde den! .
Er der nogen her der kan give mig et link til hvor den evt. kan købes??? .
Ps. jeg er godt klar over at det nok ikke er den tekniske rigtige
løsning, men det er et andet problem.
Hvor kan den købes?? .
Mvh. KE Kofod.

Re: Antenne adapter med udgang til Radio TV & Date ??

Jeg tror jeg har en slik liggende. Jeg tok den med fra "gjenbruken";
Boksen såg så bra ut.

Gi meg adressen din, og jeg sender den til deg.

HM

Re: Antenne adapter med udgang til Radio TV & Date ??
Jeg har sendt dig en mail.
Med venlig hilsen
KE Kofod.

Re: Antenne adapter med udgang til Radio TV & Date ??
Jeg ved ikke hvor den kan fås, men der er også denne løsning
http://www.parabolshoppen.dk/shop/fuga-td-272d-2647p.html

Re: Antenne adapter med udgang til Radio TV & Date ??
Ja tak for info, du har helt ret det er jo den tekniske bedste løsning,
ingen tvivl om det.
Men det er ikke den jeg søger.
Mvh. KE Kofod.

Site Timeline