Ang. Radeon VGA -> Scart PAL bedste metode - Page 2

Re: Ang. Radeon VGA -> Scart PAL bedste metode

 http://www.idiots.org.uk/vga_rgb_scart/index.html

Jeg har lavet ovenstående, med 10 meter twisted pair CAT-5 kabel, men
uden strøm og modstand i, da mit TV har en knap bagpå der aktiverer RGB
inputtet på SCART stikket. Det virker perfekt og billedet er fantastisk.
Kortet er et Sapphire Radeon 7000 PCI som sidder i min maskine som
sekundært kort, kun købt til det formål. Det har også den fordel at jeg
kan arbejde med Powerstrip på min PC monitor med mit primære grafikkort,
imens Radeon kortet er permanent tilsluttet TV'et.

Vær koncentreret når du lodder stikkene på ;-) og husk krympeflex til at
isolere benene med, de kan nemt komme til at røre hinanden, især i SCART
stikket. Det er noget værre pillearbejde men i sidste ende er det det
hele værd.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Re: Ang. Radeon VGA -> Scart PAL bedste metode
fedt, dog ved jeg ikke om mit fjernsyn er så smart, da jeg måtte kaste en
mostand på scartstikket for at få farve på *GG*
men det er virklig lige et sådan svar jeg havde brug for.

T@kker

/Johnny

Re: Ang. Radeon VGA -> Scart PAL bedste metode

(quoting fixed)

Velbekomme. Selvgjort er velgjort!!

;-)

-Sune