ang lille radiosender

Håber dette er den rigtige gruppe

Hej
Hvis man nu har en discman eller noget andet som afspiller, og man skal
afspille musikken igennem et stereoanlæg uden ledninger, så ved jeg man kan
få en lille radiosender som man kan koble til afspilleren hvor man så
instiller den frekvens som man vil bruge, derefter tuner man radionen ind på
den frekvens som senderen sender med.
Er der nogle der ved hvad sådan en dims hedder?

Ved de ikke er helt lovlige i danmark, så skal nok have bestile den fra
england hvis man skal have sådan en.

håber der er nogle der kan give mig svaret. :o)

/Torben

Re: ang lille radiosender
Og er der nogle der ved hvor man kan bestille sådan en lille dims

/Torben

Re: ang lille radiosender
http://www.superfun.dk har sådan en tingest under "gadgets" til 249,-

Mvh.,

Bo

Re: ang lille radiosender

Takker..
cool side. :o)

/Torben

Re: ang lille radiosender
kan

Velleman har lavet en FM målesender som kan bruges, den sender dog kun i
mono, og koster omkring en hund... Men det kræver så at du selv lodder den
sammen, og så er det forresten ulovligt ;)

Brian

Re: ang lille radiosender

www.elv.de har både en lille sender og en stereo-encoder i byggesæt hvis man
er til den slags...
Artikelnummer 68-461-76 samt 68-309-83

Og lad nu være med at vælge en frekvens, der generer en radiostation i
området, for er det en station jeg lytter til, vil jeg være den første til
at klage, derimod ligger den udenfor en station skal den fra min side få lov
at være der, dog ingen garanti for at jeg ikke lytter med ;)

Mvh
Morten

Re: ang lille radiosender
takker for hjælpen
Det er til bilen når man er ude at køre, så er det rart at kunne have sin
må3 afspiller sat til.
Apple har udviklet en til deres ipod, som fungere fint, dog kun med den.den
kan sende et par meter og så heller ikke mere, det er noget i den stil jeg
vil have fat i

:o)

Site Timeline