Ang. HP Printer

Davs alle sammen.

Jeg har en HP 940c Blæk printer, som siger underligt når man prøver at
starte den.
Jeg tror at det er nede ved selve rense rammen at der er noget som der ikke
skulle være. Men ved det ikke ???

Den kan ikke køre og så lyser de 3 dioder eller en en eller anden kode form.
Så jeg ville høre om der var nogen der evt. viste hvor man kunne finde noget
om de koder som dioderne ellers blinker. Og nej jeg har ikke manuallen mere.

Håber at nogen kan hjælpe ???

Med venlig hilsen Thias Russell

Re: Ang. HP Printer

De fortæller nok bare at printeren ikke kunne flytte hovedet, men det kan
der være flere grunde til. Der er nok et tandhjul der er ødelagt eller røget
af akslen et eller andet sted. Det har jeg set et par gange før. Åben lågen
og kig, evt. med en lommelygte, ind i siderne på printeren og se om du kan
se nogle tandhjul der ikke sidder rigtigt. Jeg har én gang repareret en
lignende fejl på en HP printer ved at stikke en finger ind og trykke et
tandhjul fast på dets aksel..

signing off.. Martin Sørensen

Re: Ang. HP Printer
Davs Martin

røget
lågen

Jeg har nu skilt den ad, og prøvet at køre vognen frem, og når man tænder
den kan den godt køre tilbage, men så begynder den ellers at lyde som noget
der ikke er godt for tænderne.

Men jeg vil da give det et forsøg.

Med venlig hilsen Thias Russell

Site Timeline