Anden type display på bærbar computer

Jeg har 2 HP Pavlion hvor skE6%rmen er knE6%kket. 15,4" (17 widescreen)

At kF8%be nye display hE6%nger ikke rigtigt sammen, sE5% jeg vil bruge dem
som stationE6%re computere.

Jeg er med pE5% at jeg kan sE6%tte en ekstern skE6%rm pE5%.

Men jeg har flere "lE5%g" skE6%rme fra andre computere pE5% lager som jeg k=
tE6%nke mig at bruge.

Er der nogen standard forbindelser mellem skE6%rm og computer. ?
Eller har hver model sin egen standard ?

Den mekaniske forbindelse har igen betydning da de skal "hE6%nge" pE5%
vE6%ggen til modeltogs brug.

Hvis jeg ender op med en ekstern skE6%rm. Vil bios sE5% brokke sig over at
lE5%get/skE6%rmen er amputeret ?   Jeg ved antennen til nE6%tvE6%rk sider i
lE5%get.

Mvh. Ole Vedel

Re: Anden type display på bærbar computer

Nej

Den flår man bare ud.

Klaus (der har en Fujitsu-Siemens uden display til dataopsamling)