Amatør-teknisk værksted (aka. hackerspa ce) i Århus - Page 3

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. h ackerspace) i Århus
Hej Max

Det siger jo bare lidt om hvor seriøse de vitterligt er.

Mvh Hauge

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. hackerspace) i Århus
On Fri, 04 Jun 2010 10:32:47 +0200, Flemming Frandsen

En måde at undgå dette "politi" er at ignorer alle deres indlæg.
Ved at besvare/forsvare sig opnår man bare at der støjes unødigt meget
med, ja, "støj" omkring det man reelt vil have frem.

De frelste kan ikke reddes, så hvorfor bruge krudt på det ?

/Hans

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. h ackerspace) i Århus

Lige som du selv er overfrelst i jura-gruppen? Gudfader, du er jo
længere ude end du selv kan bunde.

/Hauge

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. hackerspace) i Århus

Lille Brian, har du nogenside skrevet bare et indlæg der var posiktivt
ladet, kan du andet end brokke dig over hvad andre
gør/skriver/laver/foreslår ?

Du er i brund og grund stridslysten og intet andet, du vil slås uanset
om der er grundlag for det eller ej.

Du er på ingen måde intereseret i saglig debat. Du falde rigtigt godt
ind som lille, dum og stupid.

Da alle er dine fjender, må man uddrage deraf at du ingen venner har.

Du lever flot op til stereotypen omkring dit navn.

/Hans

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. h ackerspace) i Århus

Ikke engang læse kan du. Men uanset hvad, så længe du ikke aner hvad du
snakker om, så er det jo ikke værd at spilde sin tid på dig.

Kun over for folk der tydeligvis er underbebrikket.

Igen udtaler du dig om noget du ikke aner noget om.

Glor du i et spejl? For det er da tydeligvis dig selv du omtaler.

Hold da op hvor du er klog, har du været stud længe?

Hm hm.. Du minder mig om en Hans der er i radioen, gammel og tåbelig at
høre på..
Men lad nu det ligge, du er som du er og jeg er som jeg er, det må du
finde dig i eller bruge det samme filter som mange andre svagtbebrikkede
gør, når brikkerne ikke kan klare det..

/Hauge

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. h ackerspace) i Århus

Du har ret, jeg plejer ikke at fodre trolde, men en gang imellem kan man
blive revet med af stemningen, sorry:)

Rigtigt, jeg har måttet bruge mit filter, for første gang i mange år, i
øvrigt, men det virker overraskende godt.

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://osaa.dk /

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. h ackerspace) i Århus

Virker ikke, du er her stadig.

/Hauge

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. hackerspace) i Århus

Lille Brian, du kan ikke lade vær, du kan simpelthen ikke lade vær, du
glædes ved dine skriverier, ikk ?

/Hans

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. h ackerspace) i Århus

Siger ham der heller ikke kan lade være.. Du må da være ualmindelig
svagtbebrikket.

/Hauge

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. hackerspace) i Århus

Kunne i tænke jer at stoppe, eller rykke i mudderet?

Det er lidt OT med hensyn til elektronik.......

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. h ackerspace) i Århus

Det har hele tråden jo været, så hvad gør det?

/Hauge

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. hackerspace) i Århus

Opdagede lige at mit svar blev sendt til dk.snak.mudderkastning
Det er helt fint at du mener tråden skal fortsætte der, men du bør gører
opmærksom på det. Nu har du foreløbig fået tråden spredt ud på 3 grupper
uden folk har været klar over det.

Jeg forstår ikke dit flabede svar, og hvorfor du vil over i
dk.snak.mudderkastning
Jeg gav dig bare en venlig anvisning på hvilken gruppe det vil være rigtig
at bruge til dine opslag.

Iøvrigt kan det vel diskuteres om det nu også er "ikke-kommercielt" når det
koster 150 Kr. om måneden at være medlem af jeres forening ;o)

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. h ackerspace) i Århus

Well, hvis du har fået noget ud af at snakke om det her emne i
dk.snak.mudderkastning, hvor:
1) Jeg mener den slags hører hjemme.
2) Jeg slipper for at læse det.

Så er det helt fint.

Hvis du ikke har fået noget ud af det, fordi folk i denne gruppe ikke
læser den anden gruppe, så har du forhåbentlig lært at fundsatsen for en
gruppe ikke er vigtigere end at emnet i den enkelte tråd er relevant for
dem der læser gruppen.

Jeg har meget svært ved at se hvordan du mener at dine henstillinger og
hele denne diskurtion, er mere relevant og gavnlig for gruppen end mit
opslag, som trolds alt handlede meget om hobbyelektronik.

Nej, du kom med et uhøfligt dekret om at bruge en irrelevant gruppe,
helt uden at argumentere for hvorfor du har den slags tanker.

Jeg har forsøgt at forklare dig hvorfor du tager fejl og jeg har
demonstreret problemet ved at FUT'e dig til en gruppe hvor dit publikum
ikke læste med.

Så forstår du ikke hvad 'ikke-kommercielt' betyder, der er ingen der
modtager løn eller trækker overskud ud af foreningen.

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://osaa.dk /

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. hackerspace) i Århus

Jeg skrev...

 "Dine opslag hører til i dk.opslag"

.... og ikke spor andet i min første post, som du flipper fuldstændig ud
over.
Du må være ualmindelig sart, hvis du kan opfatte det som "et uhøfligt
dekret". Det er almindelig høflighed at anvise den rigtige gruppe, når en
skribent poster noget, der ikke hører hjemme i gruppen.

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. h ackerspace) i Århus

Jeg flipper da ikke ud.

Jeg skrev blot at jeg syntes du tog fejl.

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://osaa.dk /

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. hackerspace) i Århus

Du skrev da ellers lige "du kom med et uhøfligt dekret om at bruge en
irrelevant gruppe" og kom skrev tidligere et langt svar, hvori du himler op
om "småsure henstillinger", "overordentligt skuffende", "Fidonets undergang"
og "paragrafrytteri".

Som sagt, var det eneste jeg skrev "Dine opslag hører til i dk.opslag" og
ikke et ord mere.

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. h ackerspace) i Århus
Allan Soerensen skreiv:

Jeg synes at enkelte burde være glade for tilbudet om å holde kjeft.

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. h ackerspace) i Århus

*Du* har helt ret.

/Hauge

Re: Amatør-teknisk værksted (aka. hacker space) i Århus
Interressant med den tråd der er opstået på dette oplæg. Tak for
oplysningen om at der findes sådan et værksted (elektronik) - det er
ikke lige den i Århus jeg kan få brug for, men måske den i Aalborg kan
bruges.
Jeg synes at det er for meget at folk mener at Flemings oplæg er OT -
det var da mere OT hvis han reklamerer for en svingerklub eller
frisørklubben "Off cut" ----- Men Flemming skriver at der er mulighed
for at låne elektronik værktøj.
Jeg har for eks. ikke råd til at købe CNC fræser eller søjleborer til at
lave forplader til elektronik projekter, men her er en mulighed får at
"låne"
Jeg synes at I der beklager over Flemmings oplæg bør give ham en
undskyldning.
Og jeg vil som nybegynder på NG blive meget bange for at skrive
nogetsomhelst - i frygt for at OT-polititet skal dukke op

TAK
Erik Andersen

Re: Amatør-teknisk værksted (aka . hackerspace) i Århus

Du har muligheden for at studere http://www.usenet.dk/ inden du blamerer
dig - læs og lær.

--
Venlig hilsen/Best regards