Alusoft ???

Er der nogen der ved hvad der er sket med ALUSOFT hjemmeside ?

http://home20.inet.tele.dk/alusoft /

Den er pist væk................

Christian..

Re: Alusoft ???
Google på ".dk/alusoft/"
giver bla.:
http://www.cdn.dk/alusoft/alu_b020.htm

/Hans

Re: Alusoft ???

Det er nok fordi de har skiftet web-hotel.

http://www.cdn.dk/alusoft/alu_b020.htm

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Nej ! denne side er en gammel version som en eller anden sikkert har
kopieret.

I efteråret var siden lukket i nogle dage, med en meddelelse om at når der
ikke var nogen sponsorer, ville der ikke være nogen side, men så åbnede den
alligevel igen.

Nu er jeg desværre bange for at han er helt væk :-(

Den side har jeg ellers haft meget glæde af.

mvh
Bjarne

Site Timeline