Alu Kabinetter

Nogle der ved hvor jeg kan købe alu kabinetter, lidt i lign med sådan nogle
forstærkere til biler er i, med køleripper i siden,? bare i lidt mindre
udgave. ?

Mvh Brian

Re: Alu Kabinetter

Her er der nogle, f. eks. til at montere i en bil.
http://linitx.com/index.php

Mvh. Sven

Re: Alu Kabinetter

Ja det er noget som det her:
http://www2.multithread.co.uk/mtcshop/images/linitx.com/products/VoomPC_Automotive_PC_Enclosure_main.jpg
jeg er ude efter.. bare mindre... nogle gode ideer?? og gerne med "print
holder baner" eller hvad de nu hedder i siden..

Mvh Brian

Re: Alu Kabinetter

http://www2.multithread.co.uk/mtcshop/images/linitx.com/products/VoomPC_Automotive_PC_Enclosure_main.jpg

Prøv hos Elfa. Den danske afdeling vil ikke sælge
til private længere, men prøv på deres svenske hjemmeside.
Vær forberedt på at sådanne kabinetter koster kassen.
Tjek også Velleman. De har flere danske forhandlere

/Bo.

Site Timeline