Alternativ til Br 742a Elektronisk optager

Hejsa

Jeg står at mangler et byggesæt a la Br 742a Elektronisk optager. Fra

Elektronisk optager. Br 742a er en elektronisk optage/gengiveenhed bygget op omkring en speciel IC der lager lydinformationen analogt i en intern EEPROM. Lydkvaliteten er bedrer end i vores gamle "Brinckofon", lydkvaliteten er forbedret, samt lagret informationer forsvinder ikke når strømmen afbrydes. Br 742a leveres med 60 sekunders optagetid. Tilsluttes 4-16 ohms højttaler.

Tekniske Data : Udgangseffekt : 0,25 watt. Forsyningsspænding : 8-25 volt DC. Printmål : 53 x 73 mm. Kasse : KG20.

Dette sæt har Brinck desværre ikke på lager for tiden og jeg er derfor interesseret i et alternativ. Hvis det evt. findes samlet, så ville det være at foretrække.

Nogen der har en ide hvor jeg finder et alternativ ?

Med venlig hilsen

Preben Kvist

Reply to
Preben Kvist

være

Hvad med andre byggesæt firmaer, f.eks. Velleman K8030

For adresse på Velleman og andre byggesæt firmaer, se her:

HKJ

"Preben Kvist" skrev i en meddelelse news:403f5fbf$0$18967$ snipped-for-privacy@nntp04.dk.telia.net...

Stakkels dig!

Hvis du vil bygge selv, så er ISD2560 (60 sek optagelse) eller ISD25120 (120sek optagelse) måske en idé. De kræver kun forholdsvis få eksterne komponenter.

Databladet på kredsen findes på

ISD2560.pdf

Hennings Elektronik (og sikkert også andre) har også haft nogle færdige optage/gengive enheder, til ca. 150kr. Tlf. 86846022.

-- Venligst

Lasse C. Johansen.

Reply to
Lasse C. Johansen

?????????????

Jeg vil foretrække et så færdigt produkt som muligt. Færdigsamlet er bedst, men ellers tager det jo ikke lang tid at lodde et byggesæt sammen.

Det kunne jo være jeg skulle ringe til ham.

Med venlig hilsen

Preben Kvist

Reply to
Preben Kvist

"Preben Kvist" skrev i en meddelelse news:40404c81$0$18984$ snipped-for-privacy@nntp04.dk.telia.net...

Når ja, det skal nu ikke tages så bogstaveligt. Men efter Brincks sidste behandling af mig for ca. 2 år siden, har jeg valgt aldrig at handle der mere (når ja, nu hørte det i forvejen til sjældenhederne)!

Det er jo en mulighed.

-- Venligst

Lasse C. Johansen.

Reply to