Alternativ til BAT62-03W

Hejsa

Jeg vil høre om der ikke er nogen der kender til et alternativ til
dioden BAT62-03W, skal bruges som ensretter i en HF-diodeprobe, så det
er ret kritisk at det ikke bare er en diode.
Jeg har søgt rundt på nettet, men har simpelthen ikke kunne finde noget..

Grunden til erstatningen er, at jeg ikke kan finde den i nogen shop,
undtagen at man skal købe 1000-vis eller portoen er urimelig høj.

Mvh Hauge

Re: Alternativ til BAT62-03W
De kan købes enkeltvis her...

http://www.conrad.de/ce/de/FastSearch.html ;jsessionid4F%CAEAB89BDD911A0A292C8D1A21D295.ASTPCCP4?searchBA%T62&initial=true

vh
Robin

Re: Alternativ til BAT62-03W
Hej
http://www.conrad.de/ce/de/FastSearch.html ;jsessionid4F%CAEAB89BDD911A0A292C8D1A21D295.ASTPCCP4?searchBA%T62&initial=true

Den havde jeg desværre fundet, men udfra de få stykker jeg skal bruge,
bliver mit "portoen er urimelig høj" desværre aktiv.

Men tak for forslaget.

Men jeg rodede lidt rundt, og fandt noget alternativt til fine penge,
for de interesserede og også for dem der ikke er, blev det til HSMS-2865.

Mvh Hauge

Site Timeline