Alternativ Multisim

Hej,

Jeg har nu siddet og roddet med demoen af multisim (program til
simulering af kredsløb). Demoen har jo så bare den begrænsning at der er
at maks, for hvor mange komponenter man må bruge. Jeg tænkte derfor, om
der var nogen af jer, der kendte et alternativ til multisim? Evt. noget
der fungerede under linux.

Jonas Jalling

Re: Alternativ Multisim

Orcads Pspice er glimmerne ((:

Kasper

Re: Alternativ Multisim

Hvorfor en omvendt smily ?

Bo //

Re: Alternativ Multisim

Det er nok rynker i panden :)

Mvh Max

Re: Alternativ Multisim

Han er venstrehåndet! :)

- Lars

Re: Alternativ Multisim

Tjae det med venstre hånden passer ikke...

Men det er gammel vane... og så laver den ikke de der tude grimme fjæser på
msn (: :) whatever...

Btw.. bo, er det over ved dit firma de søger en teknikker tror jeg det var,
så den den anden dag på af ?

Kasper

Re: Alternativ Multisim

Har hørt godt om B²Spice

- Lars

Re: Alternativ Multisim

http://www.anasoft.co.uk
SuperSpice, a very affordable Mixed-Mode
Windows Simulator with Schematic Capture,
Waveform Display, FFT's and Filter Design

og

www.protel.com

/Klaus

Site Timeline