Alternativ MOSFET - mangler STP4NC60FP

Hej,

Jeg har lidt problemer med at finde ovenfornE6%vnte MOSFET (til en DVD
afspiller - strF8%mforsyning). Er der nogen der kender en alternativ
MOSFET, eller et godt sted hvor man kan finde sE5%danne?

PE5% forhE5%nd tak

Jesper

Re: Alternativ MOSFET - mangler STP4NC60FP

Google kan anbefales. Søg på "STP4NC60FP replacement"

Et sted på første side finder du nedenstående side:

http://www.datasheets.org.uk/datasheets/2N6761.html

Mvh
Claus

Re: Alternativ MOSFET - mangler STP4NC60FP
Tak for linket, det var lige det jeg ledte efter. Jeg havde prF8%vet pE5%
google, men havde sF8%gt efter alternative istedet for replacement.

mvh
Jesper

Re: Alternativ MOSFET - mangler STP4NC60FP
Hejsa,

Jeg har lidt problemer med at finde ovenfornævnte MOSFET (til en DVD
afspiller - strømforsyning). Er der nogen der kender en alternativ
MOSFET, eller et godt sted hvor man kan finde sådanne?

www.pc-elektronik.dk . 11,00 kr inkl. moms

/Claus

Site Timeline