Alternativ køling!

I forbindelse med dette, fandt jeg et gammelt link. Nogen har gjort det før dig:

M.v.h. Mikael

Reply to
Mikael Ejberg Pedersen

Det er lige sådan noget! Du ved ikke om der også hører en beskrivelse af opbygningen af systemet med til billedet et sted?

Vh Rune Sørensen

Reply to
Rune Sørensen

Det mener jeg bestemt der var, men jeg kan ikke finde den igen.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
Mikael Ejberg Pedersen

Ok så må jeg jo ud og lede :) Men hvis du falder over den er du meget velkommen til lige at poste linket!

Vh Rune

Reply to
Rune Sørensen