alps fadere

Hej. Er der nogen der ved hvor man kan købe ALPS 10ka 100mm mono fadere i dk? Kan ikke finde nogen gennem google og hos de forhandlere jeg kender. De skal bruges til en AH GL2 mixer På forhånd tak Per

Reply to
Per

RS plejer at have et nogenlunde udvalg, ellers skal du over hos MIA og købe dem. Koster 30-40kr + moms så vidt jeg husker.

Peter

Reply to
Peter Andersen

"Per" skrev i en meddelelse news:4798a159$0$2108$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Prøv at kik på

og søg på varer-nr. 263-3270

Reply to
Allan Soerensen

"Allan Soerensen" skrev i en meddelelse news:4798a91b$0$2102$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Tak for hjælpen begge to. De er nu bestilt. MVH. Per

Reply to
Per