Aldi vejstation tidszone?

Hej allesammen!
Er der en her i gruppen, der har en Aldi trådløs vejrstation GT-WS-02, der
kan fortælle mig, hvordan man stiller tidszonen, så sol op og nedgang kommer
til at passe?

Har kigget på zonekortet, og tallet skal være 211 - men kan ikke finde ud af
hvad jeg skal trykke og justere på, selv om jeg tilsyneladende følger
brugsanvisningen :-((

Med venlig hilsen og god aften
fra
Ove L.

Re: Aldi vejstation tidszone?
Rettelse - Zonetallet skal være 311 eller 312.

Med venlig hilsen
fra
Ove L.

Re: Aldi vejstation tidszone?
Er det mon den her?
http://www.dario-electronics.com/site_2.php?lg=dk

Mvh Mathias

Re: Aldi vejstation tidszone?

Hej Mathias!
Nej, det er det desværre ikke, det er den her på nedenstående link, og den
hedder GT-WS-02

http://cgi.ebay.at/DIGITALE-FUNK-WETTERSTATION-XXL-LCD-mit-Aussensensor_W0QQitemZ140219139106QQihZ004QQcategoryZ115697QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Med venlig hilsen
fra
Ove L.

Re: Aldi vejstation tidszone?
Hm - den ligner lidt min. Jeg trykker "mode" ned i 5 sek, trykker
"Select/C/F-" til der vises "zone" i display, herefter vælger jeg den
rigtige zone med "Max/min+"-knappen og afslutter med "Mode"

Mvh Mathias

Re: Aldi vejstation tidszone?

Er du sikker på det skal være 211?. Der er noget der hedder 311 i
manualen. Men jeg gør som følger: Hjulet med "mode" drejes i 3 sekunder,
så siger den BIP. Tryk et antal gange på den blanke kontakt ved
"klokken 2" og der fremkommer et tal. Du skifter værdien med knapperne
"+-". Dreje "mode" knappen kortvarigt og tiden fremkommer igen. Nu
skulle det gerne virke.

--
MVH

Ib Jakobsen

Re: Aldi vejstation tidszone?
Hej Ib!
Ja, tusind tak, der kom den søreme frem, altså de 3 nuller der skal
stilles - tusind tusind tak for hjælpen :-)
Jaah, jeg rettede også i en efterfølgende mail tallet til 311, så det er
søreme godt - endnu engang tak til alle der hjalp.

Med venlig hilsen og god weekend
fra
Ove L.

Re: Aldi vejstation tidszone?