Alder på vaskemaskine

Hejsa, ja jeg ved ikke om dette er den rette gruppe. Men kan man finde frem
til hvornår en AEG ØKO-Lavamat 6450 maskine første gang er blevet solgt?
Jeg fandt en 6-årig model til salg, men er de solgt tidligere? Jeg har
nemlig nogen som anslår den til at være 15-20 år. Men der tænkte man da slet
ikke på øko.
Men er der nogen som kan hjælpe med hvornår den først er blevet lavet?
Mvh Vibeke

Re: Alder på vaskemaskine

Prøv news:dk.teknik.el ....