Alarm til tank - Page 2

Re: Alarm til tank

Okay, disse er brugt i Willett printere siden starten af 90'erne
(mindst).

Re: Alarm til tank
Hej Klaus

Det var jo igår :)

Re: Alarm til tank

Produktionen startede et stykke til inden jeg forlod Electromatic,  så det er
senest i '85.

--
  Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
  Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Phew, der havde jeg ikke forladt folkeskolen :-)

Re: Alarm til tank
Hej Klaus

Snotnæse :)

Re: Alarm til tank

Næh, nej: snothvalp.....

Re: Alarm til tank
Hej Ove

Ja, det passer fint, jeg tror det var i 84 jeg satte en i en stævnrørs
tank på en Jupiter 30 motorbåd, den sidder der endnu og virker
fortrinnelig, bliver testet hvert forår.

Re: Alarm til tank

Det minder mig om, at BASF i sin tid lavede plexiglas - både i plader og
stænger, hvor lyspåvirkning på overfladen gav et kraftigt lys i enderne -
kraftigt som en LED. Jeg har da nogle prøver liggende fra den gang, jeg skal
prøve at lege med til de formål, som Max nævner.

Karsten H. (7870)
Re: Alarm til tank
Hej Karsten

Ja, man lavede bl.a. en lygte der var forsynet med sådan en
pleksiglas vinkel så den kunne lyse på svært tilgængelige
steder under service.