Akai Am-52 Forstærker død på begge højre udgange

hej alle

har sådan gammel sag af en forstærker dom er gået kold i begge udgange i
højre side. har sådan hurtigt målt mig frem til det nok er på main
printet den fejler.

relæet der sidder til udgangene virker som det skal men på de 2 ben til
højre side hvor der måles idle current får jeg intet og så må jeg
indrømme mine evner ikk rækker meget længere ..

nogen omkring kolding vejle fredericia horsens der måske har evner til
fixe sådan gammel fed forstærker for mig

evt kan komme med lidt input hvor jeg ellers skal måle evt

Mvh Rene.

har service manualen som jeg gerne fremsender pr mail til alle der måtte
ku bruge den

Re: Akai Am-52 Forstærker død på begge højre udgange

Prøv at lægge den et sted hvor vi kan se den, så kan vi måske komme med
tips.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Akai Am-52 Forstærker død på begg e højre udgange
Ftp://Elektronik: snipped-for-privacy@egestroem.dyndns.dk:21

Der ligger den i pdf

Mvh Rene

Re: Akai Am-52 Forstærker død på begge højre udgange

Klip....

Hvis der ikke måles nogen spænding, altså 0 volt, så prøv lige at checke
sikringer.

Dog skal det siges, at hvis sikringen er røget til højre kanal, så er der
nok osse en årsag.

Mvh Ebbe

Re: Akai Am-52 Forstærker død på begg e højre udgange
Sys umiddelbart sikringer er i orden .

men må lige prøve få målt igen.

grunden er et højtaler ledning der kortsluttede er jeg ret sikker på.

mvh rene