Afstandsrør... - Page 2

Re: Afstandsrør...
Hej Michael,

Foreløbigt har jeg købt en god del af det tidligere nævnte restparti. (7mm
lange - købte 2000 stk. og det kommer jo nok til at række, længe! Mængden
skyldtes vel nærmest panik over at den slags tilsyneladende er på vej til at
forsvinde helt).

Jeg ville egentlig gerne supplere med 5, 10, 15 og måske 20 mm længder i
f.eks. 500 stk. af hver og havde overvejet at prøve den indiske leverandør
som Thorbjørn nævner. Overfladen er ubehandlet messing og jeg tror ikke de
er rejfede / afgratede. Jeg vil tro at de er behandlede i en vaskemaskine
med keramikperler, avispapir eller lignende.

Mvh Gert

Re: Afstandsrør...

Hej Gert

500 stk.

Vaskes, affedtes og trumles.

Rå.

??

Jeg lurer noget på de diametermål du oplyser i første post.
3,2 mm hul, og 4,? udv. det giver en godstykkelse på ca. 0,4 mm det et ikke
meget..
De indiske har 2,2 hul til Ø4 udv. og 3,2  hul kombineret med Ø6 udv.

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Re: Afstandsrør...
Hej Michael,

Målene passer fint nok - 3,2 mm indvendig, 4 mm udvendig og 0,3 mm
godstykkelse. (En af pointerne med netop denne type afstandsrør er at de
ikke fylder ret meget på bagsiden af et print). Jeg forsøgte at vedhæfte
billeder
af målene, men det gad serveren ikke have med at gøre. Jeg her istedet lagt
dem på http://oz4agm.dk/afstand.html hvor du også se selve røret og måske
bedømme
om jeg har ret i det med overfladebehandlingen.

Jeg gav 187,50 pr. 1000 af de andre og det synes jeg er en ok pris. Du har
måske en ide om hvad sådan noget kan koste at lave?

Mvh Gert

Re: Afstandsrør...

Hej Gert

15 øre / stk. + moms..

Det væsentligeste krav må være at der kan skubbes en M3 skrue igennem.

Hvor meget må længden variere?

Jeg vil gerne komme med et bud, men så må vi hellere skifte til e-mail.

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Re: Afstandsrør...
Hej Michael,

Har prøvet at maile, men får fejl. Skal jeg gøre noget med den e-mail
adresse der står her?
Du er også velkommen til at maile mig på svar@(aditus).dk (fjern
paranteser).

Mvh Gert

Re: Afstandsrør...
Hej Gert

Du skal fjerne dyret..

petersen underscore michael snabela  mail . tele . dk

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg