aflange huller i Eagle - hvordan ?

Do you have a question? Post it now! No Registration Necessary

Translate This Thread From Danish to

Threaded View
Hej!

Jeg sidder og forsøger at lokke eagle til at lave aflange huller med
Eagle PCB-Cad.

Jeg skal bruge nogle 3mm skruehuller, de skal bare være ovale, så der er
plads til noget tolerancer til skruerne. er dette muligt at lave mon ?

Jeg har rodet med at placere to huller oven i hinanden, men det er noget
klamp, og jeg aner ikke om PCB procucenten overhovedet kan forstå det.

Det jeg skal bruge er jo en udfræsning.

jeg har brugt dimension-laget til at lave printets outline i, er det
også dette lag jeg skal lave disse aflangt huller i ?

// Per.

Re: aflange huller i Eagle - hvordan ?
Quoted text here. Click to load it

Det kommer an på producenten (jf. en post for et par uger siden om emnet).


Re: aflange huller i Eagle - hvordan ?
Flemming Frandsen skrev:
Quoted text here. Click to load it

Det bliver nok Olimex til et par testprint og så Gold Phoenix i kina til
stort stykantal.

// Per.

Re: aflange huller i Eagle - hvordan ?
Quoted text here. Click to load it

Sjovt nok sidder jeg og overvejer at bestille en stak print (10 stk. 8x5
cm) hos Gold Phoenix fordi Olimex har sommer ferie ind til september:)

Re: aflange huller i Eagle - hvordan ?
Flemming Frandsen skrev:
Quoted text here. Click to load it

Ja, det er der jo noget om.

Nu hvor jeg har afsløret hvor layoutet skal ende, kan du så lokkes til
at fortælle om hvordan jeg laver disse huller - eller bruger du måske
ikke Eagle ?

// Per.

Re: aflange huller i Eagle - hvordan ?
Quoted text here. Click to load it

Jo, men jeg har aldrig brugt Gold Phoenix, kun Olimex og da ikke med
udfræsninger, sorry.

Der er nok ikke så meget andet at gøre end at maile dem og høre hvordan
de gerne vil have det...

Re: aflange huller i Eagle - hvordan ?
Quoted text here. Click to load it


Jeg tror ikke på at du får aflange huller ved Olimex i deres standard
"low cost" produktion.
De borer huller og klipper deres print ud, dvs. ingen fræser.

Når jeg laver print professionelt har jeg tit brugt Møn print, de er
ikke vanvittig dyre (mere) og kan sagtens lave den slags numre.

Re: aflange huller i Eagle - hvordan ?
Quoted text here. Click to load it

Har du (eller andre her i gruppen) erfaring med Gold Phoenix? Jeg tænker på
kvalitet og overholdelse af leveringstid.

Jeg har overvejet at flytte nogen af mine print fra Chemitalic til Gold
Phoenix, da priserne er blevet temmelig høje hos Chemitalic. De overtog
desværre mig som kunde efter de købte Sieker Print, hvor priserne og
fleksibiliteten var væsentligt bedre *suk*



Site Timeline