Afkoblingskondensator? måske...

Hej gruppe,

Jeg håber der er nogen herinde der lige kan hjælpe mig.
Jeg har gang i at prøve at lave en simpel CD-afspiller ud af et gammelt
CD-ROM-drev...
Nu har jeg faktisk fået bygget noget velfungerende op vha. bla. en
bilforstærker og en gammel PC-strømforsyning.
Se her: http://systemon.dk/share/fig1.pdf
Problemet er bare, at der kommer en ret stor mængde støj fra CD-ROM-drevets
motor, som ryger direkte over i forstærkeren. Det er meget tydligt at høre,
for man kan høre motoren starte, accelerere osv.
Hvad kan jeg stille op? (kondensatorer? hvor store?)

Mvh Simon

Re: Afkoblingskondensator? måske...

-det har du lige spurgt om i en tråd fra kl. 19:45 ?

Bo //

Re: Afkoblingskondensator? måske...
Beklager... det var en fejl.

/Simon