Afisoleringstang

Er der en af jer der kender til en tang der kan skubbe til isolering midt på
en ledning, så det er muligt at så det er muligt at lode en anden ledning
på, istedet for at bruge strømtyve.

Mvh Morten

Re: Afisoleringstang

Det kan du gøre med en almindelig Stripax, men det er ikke alle
typer isolering, der kan trækkes til side.
Med en kniv kan man meget.

Ivar Magnusson

Re: Afisoleringstang

Det ligner ikke lige den jeg så i et glimt på fejernsynet for noget siden.

Morten

Re: Afisoleringstang

Det kan jeg ikke gøre for!

Re: Afisoleringstang

Nej, det kan du ikke, og mange tak for dit indlæg, det er dejligt når der er
nogen der gider at hjælpe folk.

Morten

Re: Afisoleringstang
Hej Morten

Så må du jo beskrive bedre hvad du så, selv i denne gruppe
er der langt mellem tankelæserne :)

Re: Afisoleringstang

"Morten Strandgaard"  skrev i meddelelsen

Hej

[...]

Ja, det kan den her.
http://www.ebay.co.uk/itm/T247250-TRIDENT-AUTOMATIC-WIRE-STRIPPER-/310161043373?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item483709efad

mvh
Menabra

Re: Afisoleringstang
http://www.ebay.co.uk/itm/T247250-TRIDENT-AUTOMATIC-WIRE-STRIPPER-/310161043373?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item483709efad

Den ligner til forveksling den, Aldi havde på sin ugeliste sidste
efterår. Jeg købte en, men befinder mig alligevel bedre til pas med en
almindelig skævbider.

Ha' det rart
Karsten H. (7870)

Re: Afisoleringstang

"Karsten H. (7870)"  skrev i meddelelsen

[...]

Brugte den arbejdsmæssigt hver dag i godt 3 år.
Den er hurtig og virker fremragende, når man skal lodde ind midt på.
Vi havde ikke tid til at stå og fumle med en skævbider ;-)

mvh
Menabra

Site Timeline