Afbrændt indgang på forstærker

Greetings!

Vi lavede en "Audi" lF8%rdag nat, nok mest pga. trE6%thed. Fik forbundet =

stel fra 2 tE6%ndte PC'er via indgangsbF8%sningen pE5% en tE6%ndt forstE6%
rker. :-(

Vi er blevet enige om at den beskadigede kreds hedder TC9163AN; den20%
sidder i en Pioneer VSX-804RDS. ForstE6%rkeren (det er faktisk en20%
surroundreceiver, men bruges ikke som sE5%dan) melder nu "Power Off" i20%
displayet og kobler ikke hF8%jttalerne ind. Kan der vE6%re andet der er20%
svedent af?

Vil en udskiftning af TC9163AN kunne bringe den til live igen, mon?

--20%
Mvh
Jesper Poulsen

Re: Afbrændt indgang på forstærker

Hvor dybt det er gået skal jeg lade være usagt, du kan være heldig at
indgangsvælgeren har taget slaget. evt. lod den ud og forbind den vidre
signal-vej fra den til gnd via lidt modstand og tjek om der er nogle
andre vitale signaler den skal bruge. således den ikke opdager den ic
ikke er der mere?

og i øvrigt, hvorfor hedder det stunt der "en Audi" ? en fejltagelse der
kostede dyrt? ligesom tyske biler?

</flame Off>

mvh

Jan Rasmussen - Nissan/riskoger mand.

Re: Afbrændt indgang på forstærker

Du sE5% ikke Le Mans?

Et F8%jebliks trE6%thed hos det fF8%rende Audi-team resulterede i at bile=
n20%
blev sE6%nket ned pE5% et ikke korrekt monteret baghjul (under pitstop). =
5420%
min senere mistede Dindo Capello selvsamme hjul under en nedbremsning.

--20%
Mvh
Jesper Poulsen

Site Timeline