Ætsning af fortinnet print ? - Page 2

Re: Ætsning af fortinnet print ?

Nu bad jeg jo om et bud, og det står jeg fast ved.

Jeg har ingen idé om hvad de skal koste, så kom med et bud, så må jeg
vurdere om det er et ok bud :-)

// Per.

Re: Ætsning af fortinnet print ?
Hej Per

Hvis du ingen ide har om hvad det skal koste, hvordan vil du så
vurdere et bud ?

Du har grisen, så du bestemmer prisen, kom nu med den.

Max

Re: Ætsning af fortinnet print ?

Med tanke på hvad jeg betaler for dobbeltsidet FR4-print i mindre
størrelser, så er der vel print for en plovmand, specielt når det er
rullefortinnet.

// Per.

Re: Ætsning af fortinnet print ?

Hej Per.

Det er det sikkert også værd.
Vi er nogle selvbyggere der kunne finde på at klippe strimler af det
som skillerum og lign. i byggeprojekter.
Og til dette brug er det for dyrt.
Den maksimale pris vil du nok kunne få på en QXL auktion.
--
MVH.
Finni

Re: Ætsning af fortinnet print ?

Hvis du har interesse i det, og du ikke vil betale prisen, så må du sku
komme med et bud!

Alternativt må du komme med mål på hvad du kunne ønske dig, så klipper
jeg det op i mindre stumper på saksen. Dette kan dog først ske om en
måneds tid.

// Per.

Re: Ætsning af fortinnet print ?

Ok Per.
Det ser ud til du har en køber i Alex.
Og det er helt fint for os.
--
MVH.
Finni

Re: Ætsning af fortinnet print ?

hej Fini
nej jeg skal ikke bruge det, men jeg synes at det var en fair pris.
At per sE5% nok mE5% nF8%jes med hvad en kF8%ber vil give ,er noget andet.
alex

Re: Ætsning af fortinnet print ?

hvis jeg skulle kF8%be det sE5% ville jeg sige at der er sE5%dan en 80 x
eurokort... sE5% 500 kr synes jeg nu er meget rimelig pris. Det kan
bruges til stelplaner ,og man fE5%r ikke meget for 500 kroner idag..
alex

Site Timeline