Ærligheden selv chippen.dk

Jeg vil hermed anskueliggøre at al den snak der har været om at chippen.dk
ikke behandler deres kunder korrekt er fra min sigde ikke noget jeg har
oplevet alle de gange jeg nu har handlet hos chippen.dk har mine varer været
der samme uge som de er bestilt og betalt. Så handel trygt med dem de er
ærligheden selv

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Re: Ærligheden selv chippen.dk
Hejsa

Snip en masse ligegyldigt.

Hvad har det så med den her gruppe at gøre? Reklame?

FUT: dk.admin.netikette

/Hauge

Re: Ærligheden selv chippen.dk
været

dk.edb.casemodding

Herinde er der nok ikke mange der kunne finde på at handle hos chippen (om
ikke andet, pga. de for høje priser...).

Og personligt er jeg blevet "snydt" af dem, da de glemte(?) at sende stik,
modstande og mere med til nogle LCDer.

Brian

Re: Ærligheden selv chippen.dk
været

Hvad skal den reklame gøre godt for ?
Tjek Google danske nyhedsgrupper  samt se klip fra DR's Kontant på DR's
side, og afgør selv og det er stedet....

Michael Lund Sørensen
Re: Ærligheden selv chippen.dk
Hej Preben,

Du forstår da rigtigt at gøre dig populær, sådan at forsøge at hverve
kunder til en af nettets værste (beviste) svindlere ;)

Ikke det smarteste træk, man kunne jo tro at du var ude på at lede folk i
uføre og derfor få lyst at filtrere dine indlæg bort.

--
Venlig hilsen,
Søren
Ikke det smarteste træk, man kunne jo tro at du var ude på at lede folk i
uføre og derfor få lyst at filtrere dine indlæg bort.

Det er du da velkommen til

Venlig hilsen

Preben

Re: Ærligheden selv chippen.dk

Ok, jeg troede det var en lille fejl, at du skrev dit indlæg, men har da nu
fundet ud af, at du ER dum..

/Hauge

Re: Ærligheden selv chippen.dk

Jamen så *plonk* med dig da.
Gone in sixty.

--
Søren
Re: Ærligheden selv chippen.dk

været

Hej Perben eller Uffe

Arbejder du for Uffe eller er du Uffe? Du skriver næsten lige som Uffe?
Du bliver nok nød til at bevise at du ikke har noget med chippe.dk at gøre
(der med også at du ikke er Uffe), før nogen vil tage dig bare lidt seriøs

Hilsen Mikkel

Re: Ærligheden selv chippen.dk
Til Mikkel

Hvordan skal jeg bevise jeg ikke er Uffe
skal jeg skrive "Hej jeg er Preben og ikke Uffe"??

Derudover hvordan kan folk dog udtale sig om hvad jeg er.
Er jeg dum det tor jeg da ikke hvordan kan man så få 11 i karakter???
Derudover repræsentere jeg mig selv og ikke Chippen.
Der har været så meget dårligt snak om Chippen og endelig er der en der har
noget positivt at fortælle og vupti skal man svines til.
de andre der har "plonget" mig de er da for dumme når de ikke vil se at der
er nogen der har fået en ærlig behandling men dem om det.

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Re: Ærligheden selv chippen.dk
Hauge Skrev

Ok, jeg troede det var en lille fejl, at du skrev dit indlæg, men har da nu
fundet ud af, at du ER dum..
Det vil jeg da ikke give dig ret i. For det første du kender mig jo ikke så
hvordan kan du overhovedet udtale dig om det.
Jeg giver bare min erfaring videre det er måske bare mig der er heldig at få
en ordentlig behandling af chippen det er måske jer der er dumme og ikke
opfører jer som i skal
***LOL***

Venlig hilsen

Preben Christensen

Re: Ærligheden selv chippen.dk
Hejsa

Lort Oven i Låget??

/Hauge

Re: Ærligheden selv chippen.dk
Hej

Eller også skulle du finde en anden nyhedsgruppe at poste sådan noget
her i. Desuden er jeg virkelig ked af at dele navn med dig, for det er
da virkelig trist, at du bliver ved med at promovere dig selv herinde!

Btw. har kun hørt at chippen.dk er et svindlerfirma og når (var det ikke
DR) tv-programmer ligefrem underbygger dette postulat, så tror jeg bare
jeg undlader at handle der.
Du må da gerne handle der - det er chippen.dk sikkert glade for, men lad
dog være at fortælle at chippen.dk ikke er noget svindler-firma. Og hvad
har det i det hele taget med denne nyhedsgruppe at gøre?

Mvh / Preben Holm

Re: Ærligheden selv chippen.dk

I hvert fald ikke i stavning, er det så i dumhed?

Aha, med en så tydelig reklame, som du ikke engang, selvom folk skriver til
dig, gider svare på, andet end med et suverent dumt svar.

har

Vælg den rette gruppe, hvor folk i det hele taget har interesse i den biks,
og det er ikke her.

der

Nej, DE er netop ikke dumme..

FUT: dk.admin.netikette

/Hauge

Re: Ærligheden selv chippen.dk

Du har da vidst ikke fået 11 i stavning.........

Cheers

har
der

Re: Ærligheden selv chippen.dk

Well, man kan da sagtens stave (eller taste) forkert selvom man har fået
11 i retstavning  *s*

Mvh / Preben ;-)

Re: Ærligheden selv chippen.dk
Jeg undskylder mange gange denne tråd og trækker mig det var ikke min mening
at fornærme nogen på nogen måder.
Så mange gange undskyld

--
Venlig hilsen