Ændring af forstærker

Hej.

Jeg har en stor Dynacord PA forstærker. En PM2600
Kan ses her:
http://www.dynacord.de/unterkategorie_e.php?id72%&subid73 %

Datablad findes i menu'en i venstre side af skærmen.

Den vil jeg gerne have ændret lidt på, så man med en knap kan forbigå
det elektroniske delefilter.
Det skal bruges i forbindelse med små jobs, hvos man kun skal have to
højttalere på. Det skal altså kun være den ene del af forstærkeren der
behøver at være aktiv, men den skal tilgengæld så spille i hele
frekvensområdet, og ikke afskære de nederste 110hz.

Er der nogen, der kan hjælpe med et diagram over den, så jeg kan finde
delefiltret og 'overrule' det ?

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Re: Ændring af forstærker
Hvis den er lavet som jeg tror, sE5% kan du ikke nemt gF8%re det. For sE5%
ligger det hele i en prefabri processor. Hvis de er for dumme skal du
sE5%dan set bare finde der hvor frekvensomskifteren sidder, for det ser
jo ud til at filteret sidder lige fF8%r. Hvis den er processor opbygget,
sE5% vil jeg nE6%sten sige drop det, med mindre de to trin kan kobles
sammen.

C5%ben skidtet og lav lidt re og kom med et diagram :-) sE5% skal jeg nok
svare lidt bedre.

Mvh
  Klavs.

Re: Ændring af forstærker

Hvis man kan stole på blokdiagrammet på side 1 af
http://www.dynacord.de/pdf/72_73_katalog_e.pdf
så er det bare at skifte ledningen fra midterbenet af "lo-level
control"-potentiometret til midterbenet af "Level B"-potentiometret.

Så spiller bas-forstærkeren hele frekvensområdet.

Det har så også den fordel at hvis man kommer til at skifte kontakten ved en
fejl, så får bashøjttaleren det fulde område, hvilket den ikke tar skade af.
Derimod kan mellemtone/diskant måske ikke tåle bassen.

Leif