Ændre størrelsen på øer i Eagle

ftp://ftp.cadsoft.de/pub/userfiles/projects/icl7107.zip

Ovennævnte diagram vil jeg gerne modificere så det får lidt mindre øer.

Kan det lade sig gøre at ændre dem og hvordan?
Change- size eller diameter virker ikke rigtigt.

Det er fint kompakt, men min plotter er lige grov nok til de små tolerancer
der er mellem øerne, og da øerne er rigeligt store var det jo nærliggende at
reducere størrelsen til ~det halve.

Henrik

Re: Ændre størrelsen på øer i Eagle

Prøv at se på DRC "restring" (størrelse) og "shapes" (facon).

Re: Ændre størrelsen på øer i Eagle

Jeg kan simpelthen ikke få lov at flytte på nogen af de mål langt nok ned.
Jeg kan godt ændre faconen på øerne, men af een eller anden grund flytter
det ikkeen tøddel om jeg sænker min til 1mil % til 1 og max til 1mil. Er der
et minimum på 10mil i "godstykkelse" på øen hele vejen rundt om hullet?

Problemet opstår fordi min tusch er lidt for bred, og min plotter kan ikke
sættes op til at kompensere for det.

:-(

Henrik

Re: Ændre størrelsen på øer i Eagle

der

Det ændre størrelse på nogle øer, men ikke alle. Jeg har ingen gode
forklaringer eller ide'er til at komme uden om det.

Men du kan prøve at spørge på news.cadsoft.de, hvis de ikke kan hjælpe dig,
så er der ingen der kan.

Site Timeline