Ændre størrelsen på øer i Eagle

ftp://ftp.cadsoft.de/pub/userfiles/projects/icl7107.zip

Ovennævnte diagram vil jeg gerne modificere så det får lidt mindre øer.

Kan det lade sig gøre at ændre dem og hvordan? Change- size eller diameter virker ikke rigtigt.

Det er fint kompakt, men min plotter er lige grov nok til de små tolerancer der er mellem øerne, og da øerne er rigeligt store var det jo nærliggende at reducere størrelsen til ~det halve.

Henrik

Reply to
Henrik Mortensen

Prøv at se på DRC "restring" (størrelse) og "shapes" (facon).

Reply to
HKJ

Jeg kan simpelthen ikke få lov at flytte på nogen af de mål langt nok ned. Jeg kan godt ændre faconen på øerne, men af een eller anden grund flytter det ikkeen tøddel om jeg sænker min til 1mil % til 1 og max til 1mil. Er der et minimum på 10mil i "godstykkelse" på øen hele vejen rundt om hullet?

Problemet opstår fordi min tusch er lidt for bred, og min plotter kan ikke sættes op til at kompensere for det.

:-(

Henrik

Reply to
Henrik Mortensen

der

Det ændre størrelse på nogle øer, men ikke alle. Jeg har ingen gode forklaringer eller ide'er til at komme uden om det.

Men du kan prøve at spørge på news.cadsoft.de, hvis de ikke kan hjælpe dig, så er der ingen der kan.

Reply to
HKJ