Advantech LAB TOOL-48 Hjælp

Jeg har været så heldig at fremskaffe mig en Advantech LAB TOOL-48 på en
auktion
nu kommer problemet så bare.

Jeg troede egenlig at jeg lige kunne hente softwaren til den, på nettet men
det kan jeg ikke
da det software de har kræver en opgradering af enheden som koster små
2500kr
hvilket jeg ikke er endevild med at skulle betale.

Skulle der eventuel være en derude som ved/kender til noget software der kan
bruges til den ?,
eller bedre i nu en som ligger inde med en CD med software til sådan en
fætter ?.

link til enheden er her
http://www.aec.com.tw/products/lt48xp.htm

Mvh
Rasmus Riber
OZ1SKY

www.linuxfromscratch.dk

Re: Advantech LAB TOOL-48 Hjælp
Nå jeg fandt softwaren til den

viste sig at jeg havde været lidt for hurtig til at kigge på deres side

Mvh
Rasmus Riber

men
kan

Re: Advantech LAB TOOL-48 Hjælp
On Sat, 29 Nov 2003 21:27:44 +0100, "Rasmus Riber"

Joda.

Næ.
Jeg har da en LABTOOL-48. Jeg har ikke noget problem...

(hint: Hvilket OS bruger du?)

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Advantech LAB TOOL-48 Hjælp

men

fandt den version som hed 4.67 den virker til den gammel LAB TOOL-48
den nye version passer kun til en opgraderet 48ér eller en 48XP model

Mvh
Rasmus Riber

www.linuxfromscratch.dk
www.emperial.dk

Re: Re: Advantech LAB TOOL-48 Hjælp Nu: Sprogfornyere ....

Så længe du ikke selv kan finde ud af at sætte et komma, så folk fatter hvad
DU skriver, så hold din kæft lukket, fjols.

FUT : AHT

/Hauge

Site Timeline