ADuC8xx udviklings board

Jeg er ved at få gang i ovennævnte udviklingsboard fra Analog Devices.
Der er leveret noget programmeringsværktøj med, som hedder ASPIRE.
Det bruges til programmering af deres ADuc831.
Det virker sådan set godt nok med download af programmet første gang, men
jeg kan ikke få den til at lave korrekt download anden gang med et nyt eller
samme program.
Det lader til, at programmet godt nok er slettet, men der kommer fejl ved ny
ownload.

Er der nogen her, der har erfaring med denne SW?

Kurt

Re: ADuC8xx udviklings board
Hej!

Bruger ADUC845 på arbejdet med dertil hørende KEiL IDE.

Og du har husket at få kredsen i programmeringsmode? Du brænder vel med WSD?

Jeg brænder normalt fw'en med WSD, og det virker fint. Man skal dog huske at slå
kompatibilitetsmode til Windows95 til, ellers kan det risikere at gå ned inden
man når at brænde sin FW. Det er prisen for at lave et program i LabView ;o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: ADuC8xx udviklings board
Se nedenfor!!

KLIP
Jeg prøver her i starten blot at downloade nogle af demoprogrammerne!

KLIP
Hvis du mener at 'resette' ADuC831 til at modtage programmering: Ja.
Et reset fra WSD går også OK igennem.

Jeg har ikke problemer med, at WSD går ned.
Men jeg oplever, at WSD ikke spørger om hvilken fil jeg vil have, men blot
begynder at download, når jeg beder om Download. <Det kan jeg så få den til
ved at lukke og starte WSD, sommetider flere gange inden det virker. Hjælper
WIN95 mode her?

Mvh  Kurt

Re: ADuC8xx udviklings board
Hej!

Ok.

Ok, så burde dét være iorden.

Næppe. Bruger du den nyeste version? Kan hentes på Analogs hjemmeside.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: ADuC8xx udviklings board
KLIP

Du har ret, WSD går ned med jævne mellemrum!
Uden for emnet, men: Hvordan sætter man kompatibilitetsmode til Windows95?

Kurt

Re: ADuC8xx udviklings board

Har du hentet version 6.06 fra analogs hjemmeside ?

Den bruger jeg i XP uden nogen som helst problemer til en 848, jeg har nok
programmeret 200 gange

Kasper

Re: ADuC8xx udviklings board
KLIP
Nej, men det vil jeg da gøre.
Tak.
Kurt

Re: ADuC8xx udviklings board
Hej!

Vælg egenskaber for genvejen og find punktet kompatibilitet. Her skal du vælge
Win95.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: ADuC8xx udviklings board