ADUC8xx

Jeg ved der er en anden herinde der bruger ADUC8xx processor...

jeg har haft problemmer med downloaderen wsd 6.07 ikke kører efter sidste
opdateringer af xp, og har ikke fundet en løsning før jeg fik dette link til
ver.7.00 som jeg ikke har kunne finde link til, men her ligger den:

What version of WSD are you using? You can find the latest version V7.0
which is compatible with XP at:
ftp://ftp.analog.com/pub/MicroConverter/ADuC8xx/WSD/

Kasper

Re: ADUC8xx
Hej!

Jeg gør ihvertfald :)

Har jeg ikke oplevet. Men jeg har den i Win95 compatibility mode for at skidtet
ikke crasher hele tiden :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: ADUC8xx

også en dejlig uC, men den er bare alt for dyt, jeg skifter over til STM32..
ca ½pris ved farnell, og 10x hurtigere

det havde jeg ikke tænkt på ...

Kasper

Re: ADUC8xx
Hej!

Og med 24 bit AD converter?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: ADUC8xx

det er sandt, nu bruger jeg 848 med 12bit,.. men det er tåbeligt ved en at
den kun må køre 1,5mhz core clk når den laver adc conversionts, det gør min
altid :(

men kører nu højere, men de siger den bliver unøjagtig... ved ikke om det er
det samme med 24bit

kasper

Re: ADUC8xx
Hej Kasper

Ok, det kunne jeg da ikke lige huske. Pt. bruger jeg en Silabs c8051F340, men
den har kun 10bit ADC *lol*. Nuvel, den har to UARTs, nogenlunde billig, og så
virker den også med KEiL som ADUC'en (og vi har licens). Er blevet ret stor fan
af RTOS må jeg indrømme.

Hmm, mener bare vores applikation får den til at køre fuld skrald. Det giver
ihvertfald fine resultater, selv med få mV som interesseområde.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: ADUC8xx

Keil's RTOS?

Den STM32 kan også bruge keil arm... men tror compileren er lidt
anderledes..

http://www.analog.com/UploadedFiles/Data_Sheets/ADUC845_847_848ANOMALY.pdf

      Background:
     The ADuC845 incorporates two 24-bit ?-? ADCs, and the ADuC847 and
ADuC848 incorporate a 24-bit and 16-bit ?-? ADC, respectively. These ADCs
are specified for typical noise performance as described in the relevant
noise tables of the data sheet.

      Issue:
     ADC noise performance degrades when operating at maximum MCU clock
frequency as determined via the CD bits in the PLLCON SFR.

      Workaround:
     For the duration of an ADC conversion, the CD bits should be set to 3
or greater.

      Note that the default CD setting is 3.

Site Timeline